Politica de Retur


Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Kendo (kendo.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

CONDITII DE RETURNARE

Clientii pot solicita returnarea unui produs in termen de 14 zile din momentul intrarii in posesie fizica a bunurilor achizitionate.
Orice problema trebuie semnalata in maximum 24 de ore de la primirea produsului. Va asiguram de tot suportul nostru si de toata bunavointa pentru a fi complet multumit de achizitia facuta!
Produsele nu se pot returna prin Posta Romana.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''
 
Produsele care sunt realizate corect, conform specificatiilor clientului (transmise in comanda si confirmate ulterior impreuna cu un consilier de vanzari) nu pot fi returnate.

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."

Stim cat de importanta este aceast produs pentru dumneavoastra, de aceea este lucrata cu maxima atentie si este verificata de doua ori inainte de livrare.

Pentru ca satisfactia dumneavoastra fata de achizitia facuta se afla pe primul plan, va asiguram cu toata bunavointa pentru a fi complet multumit!
De aceea, in cazul cind primiti produsul personalizat care nu corespunde cu cerintele de personalizare, va punem la dispozitie doua posibilitati de remediere:
  1. Daca greseala ne apartine, o vom remedia si va vom trimite produsul cat de repede posibil, suportand totodata si costul de transport, atat la preluarea produsului (de refacut) de la adresa dumneavoastra, cat si la expedierea catre dumneavoastra.
  2. Daca alegeti varianta de a returna produsul*/ **, Kendo va va restitui contravaloarea acestuia, suportand totodata costul transportului produsului achizitionat, prin curier pana la sediul nostru.

* Returul va fi acceptat doar daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, cu toate accesoriile din componenta
**In cazul in care dvs solicitati returnarea unui produs (in termenul legal), se vor returna si cadourile primite din partea Kendo (promotii etc)

In cazul in care problema nu poate fi remediata si produsul trebuie returnat catre noi, contravaloarea produsului va fi rambursata in termen de 14 zile de la data in care produsul este receptionat fizic de catre SC ESCHATON COMMERCE SRL. In momentul predarii produsului catre firma de curierat, acesta trebuie impachetat corespunzator, in cutia de produs primita, introdusa intr-un ambalaj cu protectie, pentru prevenirea deteriorarii in timpul transportului. Kendo isi rezerva dreptul de a va trimite inapoi produsul, costul pentru transport fiind suportat de catre dumneavoastra, daca acesta nu indeplineste cu exactitate conditiile de returnare, rezervandu-ne dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat in acest caz.

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
  1. pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  2.  pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
*Va rugam sa ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele intreg al titularului cardului.
In cazul indeplinirii conditiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, inclusiv taxa de transport achitata.
In cazul in care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectueaza pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fara costul transportului.

 

COSTURI DE RETURNARE

Intrucat produsele pot fi returnate doar in cazul in care nu au fost respectate cerintele de personalizare confirmate impreuna cu agentul de vanzari, in urma comunicarii intentiei de returnare si a confirmarii de catre consilierii nostri de vanzari, vom face o solicitare de ridicare de la adresa comunicata, costurile de transport fiind suportate de Kendo, atat la preluarea coletului, cat si la expedierea produsului refacut.
Daca se doreste expedierea catre Kendo prin intermediul altui curier agreat – inafara de GLS, costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.

Adresa la care ne puteti trimite produsele returnate:
SC ESCHATON COMMERCE SRL
Iasi , șoseaua Voinesti nr. 46c, blocul 3
Nr de contact: 0761340521

 

***

Pentru a evita orice neintelegeri este foarte important sa CITITI CU ATENTIE toate informatiile despre produs, dimensiuni si alte detalii si sa completati cat mai atent detaliile pentru personalizare. Orice nelamuriri aveti, va rugam sa ne contactati inainte de a plasa o comanda.

Administratorul Kendo (kendo.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard. Nuantele si intensitatea obiectelor pot diferi in realitate, in functie de setarile dispozitivului dvs, culoarea ramane insa aceeasi (ex: negru, rosu, maro etc)

***